יום שבת, 13 בספטמבר 2014

ברכות ליום הולדת


ברכות ליום הולדת אפשר לכתוב על כרטיס ברכה לחבר או חברה טובה. ברכות ליום הולדת רצוי לרשום בחרוזים לאימא אבא או בר מצווה. למרות שברכות ליום הולדת בדרך כלל רושמים על כרטיס ברכה אפשר לשלוח אותם גם דרך הדואר האלקטרוני, מכתב רשום, והודעות SMS במגוון סגנונות. ישנם מספר גרסאות לברכות ליום הולדת כאלה שמכינים אותם כל כרטיס ברכה בעבודת יד, יצירות עבודה קטנות ביצור המוני או בתור ברכות ליום הולדת מאוד אישיות בחרוזים. כרטיסי ברכה ליום הולדת בדרך כלל זולים ומופצים ברוב המקרים באינטרנט בחינם ללא תשלום.

כל אחד מרגיש נהדר כאשר הוא מקבל ברכה ליום הולדת במיוחד אם הברכה היא לא צפויה ומגיעה בהפתעה ובחרוזים. לפניכם דוגמא למשפטים שימושיים שבדרך כלל משתמשים בהם כאשר רוצים לרשום ברכות ליום הולדת לחבר חברה או ידיד טוב. דוגמא, יום הולדת שמח חבר יקר... מי ייתן וכל החלומות שלך יתגשמו...כל מה שחשוב לי לאחל לך ביום ההולדת שלך... עד מאה ועשרים שנים טובות ומאושרות.. לאימא היקרה אנחנו אוהבים אותך... ועוד. ברכות ליום הולדת נפוצות מאוד בכול העולם והמקבל אותם תמיד ירגיש חשוב לא נישכח ובעל משמעות לפחות ליום אחד והוא יום ההולדת.

המנהג של שליחת ברכות ליום הולדת וכרטיסי ברכה ככל הנראה נהוג במסורת סינית עתיקה. כבר אז החליפו הסינים מסרים של רצון טוב במיוחד לפני חגים ומאורעות שמחים. גם במצריים הקדומה היה נהוג לשלוח ברכות ליום הולדת וברכות לשנה חדשה על נייר פפירוס.

ברכות ליום הולדת כותבים כלל בצורה הומוריסטית ובחרוזים. ברכות ליום הולדת אמורות לרגש את מקבל הברכה. יש לזכור שהמילים שאתם רושמים בברכה נחקקות בזיכרון של המקבל. הברכה צריכה להיות מצחיקה ולכלול אלמנטים אישיים ומרגשים. בכתיבת ברכה רצוי לכלול את התכונות הטובות של מקבל הברכה ולהעצים אותם, חשבו על פרטים אשר קושרים אתכם עם מקבל הברכה קחו את התחביבים שלו ורשמו עליהם.
לסיכום, ברכה טובה אמורה להיכתב בחרוזים, היא צריכה להיות קצרה וקולעת, לא בשפה גבוהה מה שיכול להוביל לחוסר ענין בברכה. רשמו את הברכה על כרטיס ברכה מעוצב, רצוי כרטיס ברכה שאתם הכנתם לבד. והכי חשוב מלאו את ברכת יום ההולדת באהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.