יום שישי, 12 בספטמבר 2014

פירוש חלומות

פירוש חלומות  מתבצע על ידי מומחים לחלומות אשר יש להם ידע מקדים רב. מפרש חלומות מקצועי יפרש כל חלום גם הוא מורכב מסמלים ותמונות. בעזרת פירוש חלומות אתה תבין את משמעות החלום שלך, אתה תוכל ליישם את מה שלמדת בחיי הערות שלך.

מחקרי מעבדה מראים כי אנשים חווים חלומות כל לילה בחיים שלהם. השלב נקרא בשפה המקצועית שלב ה- REM. השלב כולל תנועות עניים מהירות ובמהלך שלב ה- REM המוח פעיל מאוד. שנת ה REM מתרחשת במחזורים של 90 דקות ואנשים חווים את שנת ה REM בין שלוש לארבע פעמים בלילה.

אם כן לאחר שהבנו שכולם חולמים ולא משנה מה הם חושבים אז מתי משתמשים בכלים כמו פירוש חלומות? ניקח לדוגמא סיוטים. סיוטים וחלומות רעים לעתים קרובות מתרחשים כאשר החיים נמצאים במצב של תהפוכות. החלומות יכולים לנבוע בגלל חרדה בעקבות מצב נוכחי או כתוצאה של אירוע הקרוב הגורם לכם לחששות, רגשות או דאגות לגבי עצמך או כלפי אדם אחר. חלומות בדרך כלל נוצרים בעקבות מצב בחיים, מצב חיובי ולשלילי. בכדי להבין את משמעות החלום שחלמת בין אם הוא מפחיד ובין אם לא אתה חייב להיעזר בכלים האלה.

לפעמים החלומות הרעים מצביעים על הניסיון של התת מודע להביא את הפחדים הנסתרים לרמת התודעה, מקום שבו החולם יכול לטפל בבעיה. פירוש חלומות נפוצים על פי הקבלה והתנ"ך יעזור בפתרון בעיות אלה כמו גם במקרים של מתח וחרדה. מתחים וחרדות גם הם הגורם לחלומות רעים והם מתארים נושאים לא פתורים.
מצבי לחץ ושינוי בחיי היום יום הם הגורם העיקרי לחלומות רעים. שינויים כמו :מוות של אדם קרוב, מחלה, אהבה, סופה של מערכת יחסים, מעבר דירה, החלפת מקום עבודה, אפילו ציפייה לתינוק או חתונה קרובה בפתח יכולים לגרום לחלומות רעים. חשוב להבין גם אם מדובר בשינוי חיובי הוא עשוי לימור חלומות חרדה ופחד.

בכדי להבין את הגורם לבעיה ולהציף אותה על פני השטח חייבים לפרש את החלום. פירוש חלומות נעזר במילון המחולק לפי אותיות ה א-ב. הוא מתרגם את הסמלים המופיעים בחלומות בצורה יעילה ומדויקת. המילון כולל אלפי סמלים המתארים חלומות נפוצים ידועים. לפניך מספר דוגמאות לחלומות מהסוג הזה: חלום על נחש המגיע לחולם בצורות ובגדלים שונים, חלום על הריון גם הוא מתאר מצבים שונים, חלומות על בעלי חיים, אנשים מתים וכדומה.